Rahsia Perindu # (Z14)

RM25.00

Stock: 9

Code: 9789674980436

Berat: 0.450kg


Penghantaran


Description

Tajuk: Rahsia Perindu
ISBN: 978-967-498-043-6
Penerbit: buku prima
Penulis: Ramlee Awang Murshid
Tahun Terbitan: 2019
Muka Surat: 565
Halaman: Hitam Putih
Format: Paperback
Berat (kg): 0.450kg
Dimensi (cm): 2.5cm x 11.5cm x 18.5cm
 
SINOPSIS

Amylia bersetuju membela seorang penjenayah yang kemungkinan besar akan menghadapi hukuman mati mandatori kerana membunuh. Setelah meneliti mental anak guamannya, Amylia mendapati sesuatu yang tidak munasabah berlaku.

Dia memohon perintah mahkamah untuk mendapatkan khidmat doktor psikiatri bagi melakukan psikoanalisis.Dr. Azlan mendapati anak guaman Amylia; Leopard mengalami gangguan mental. Pada masa yang sama, usahanya membela Leopard mendapat rintangan.

Amylia yang diburu ketakutan mengalami perubahan emosi. Namun begitu, dia tidak mudah mengalah walaupun nyawanya sentiasa diburu maut oleh pembunuh yang sentiasa mengintai pergerakannya.Perjuangan tetap diteruskan juga. Oleh kerana tidak tertahan menanggung pelbagai dugaan, suatu hari Amylia jatuh pengsan.

Dan apabila dia sedar semula, segala-galanya telah berubah. RAHSIA PERINDU penuh debaran yang menggelisahkan pembacaan anda.

Sentuhan luar biasa daripada `novelis thriller no. 1 Malaysia' ini sarat dengan kisah cinta suami isteri yang meruntun perasaan. Saspens sehingga merasakan ada `orang lain' sedang memerhatikan anda!

Features