PAKEJ PLANNER B: Wanita Paling Bahagia

RM148.00

Stock: 0

Code: PB-WPB

Berat: 1.840kg


Penghantaran


Description

PAKEJ B
• PLANNER WANITA PALING BAHAGIA
• TIP WANITA BAHAGIA
• AL-MA'THURAT DAN SURAH-SURAH PILIHAN
• POSTER KALENDER 2021
• 5 PENANDA BUKU
• KOTAK KHAS

Planner Wanita Plaing Bahagia ini sesuai untuk wanita jadikan ia sebagai panduan untuk merancangan kehidupannya sendiri. Maksudnya dalam planner ini diberi panduan-panduan ibadah seperti mengerjakan solat di awal waktu, solat-solat sunat, surah-surah yang boleh diamalkan setiap hari, tip kewangan individu, dan lain-lain. Malah, diselitkan juga dengan persoalan fekah mengenai wanita, trivia tentang srikandi Islam, dan bahan-bahan sampingan yang sesuai dengan kehidupan wanita.


Pendek kata, keseluruhan kandungan lebih sesuai untuk panduan seorang wanita merancang kehidupan termasuk perancangan sebulan puasa di bulan Ramadan. Ini bermakna planner ini akan membantu wanita menjadi seorang Muslimah yang lebih baik.


 

 

Planner kedua ini. Wanita Paling Bahagia, lebih memfokuskan kepada wanita secara khusus merangkumi tip, panduan, amalan dan ibadah bagi muslimah.
 
 
Kandungan Planner





 

 

 


Nota: Ini adalah Jualan PRE-ORDER, tempahan akan diproses sebaik sahaja siap dicetak dijangka antara pertengahan-akhir Disember 2020

Nanti dahulu!!
Sangat baik jika kalian dapatkan planner ini dalam bentuk Pakej.
Pilih sahaja pakej yang dimahukan, anda akan terima dalam kotak Eksklusif Planner 2021 Ustazah Asma' Harun. Terdapat di dalamnya

1. Planner
2. Dua Buku Tambahan (rujuk diposter).
3. Poster Kalender Tahunan 2021.
4. Bookmark.

Features