Bumper Ujang & Apo? Bumper New-Stalgia Posa Raya 2021(L105, BL105)

RM19.90

Stock: 26

Code: 9771394023010

Berat: 0.520kg


Penghantaran


Description

Tajuk: Bumper Ujang & Apo? Bumper New-Stalgia Posa & Raya 2021

ISBN: 9771394023010
Penerbit: Moy Publication
Tahun Terbitan: Cetakan Pertama, 2021
Muka Surat: 241
Halaman: Hitam Putih & Berwarna
Format: Paperback
Berat (kg): 0.52
Dimensi (cm): 26cm x19.3cm x1.1cm

Sesuatu akan hadir pada ramadan ini

Sempena lebaran naskhah hidangan tradisi

Meriahkan syawal dikala PKP dan SOP

Gelanggang Bumper Karyawan beraksi

****************************************

Salam Ramadhan & Syawal. Penyeri dan membuka tirai kita kali ini dengan karya tersohor dari abang lejen kita, Yaz Malee. Antara kartunis terawal yang banyak kali menghasilkan cover majalah Ujang satu ketika dulu menggunakan arkilik sebagai medium utama. Atas momen itu kita ingin mengembalikan rasa segar dan autentik yang di bawa.

Kali ii dengan menggunakan catan air secara manual dan menterjemahkan hiruk pikuk masyarakat yang berlegar kempunan ingin pulang ke kampung halaman dan merasa kembali kemeriahan suasana hari raya seperti dulu. Larangan rentas negeri memang memeritkan. Dan rentas daerah pula mengikut situasi yang dibenarkan. Bagaimana norma baru Aidilfitri kali ini? Wallahu'alam bissawab. Kita biarkan pihak berwajib memutuskan. Noktah.

*****************************************

 

8 SAMPUL PERCUMA SKETSA RAYA Seperti mana tahun dulu kita juga menyelitkan 8 sampul percuma sketsa raya. Dan untuk tahun ini kita selitkan 8 sampul lagi secara percuma dari berlainan kartunis pula. Jika dikumpulkan pada Bumper tahun lepas, terdapat 16 karya Kartunis yang dapat dikumpulkan. Boleh dijadikan koleksi peribadi atau dapat juga memberi keceriaan pada kanak² di hari lebaran ini.

Features

Kategori Berkaitan